Ličenje: Burgundy cut crease

7. marec 2017

Danes sem imela malo časa zase in se odločila, da (kje drugje) kot na Pinterestu poiščem ideje za nov makeup look. Cut-crease sem se že nekajkrat lotila pa mi je vsakokrat spodletel ali vsaj ni izpadel tako kot sem si zamislila... tokrat mislim, da je končni rezultat veliko boljši, se pa seveda še vedno najde prostor za izboljšave. :)



Čeprav sem zadnje čase precej religiozno uporabljala Zoevino Cocoa Blend, sem tokrat spet (z največjim veseljem) posegla po Too Faced Chocolate bar paletki in ugotovila, da sem še vedno čisto zaljubljena v njo, njen nežen čokoladen vonj in prekrasne odtenke. Senčke se tako lepo blendajo, da se sploh ni treba preveč trudit, a hkrati ohranijo zelo dobro pigmentacijo.

Na čisto zadnji sliki se makeup najlepše vidi, na ostali slikah tudi izpade lepo, ampak zaradi moje oblike oči in kota iz katerega je slikano, včasih kaj izpade malo drugače kot bi moralo. :)







Oči & obrvi:
Illamasqua baza (svetleča)
NYX Jumbo eye pencil (Milk)
TF White Chocolate (po celi veki)
TF Salted Caramel (v gubi)
TF Cherry Cordial (v gubi - cut crease in na spodnji veki)
Inglot AMC 64 (črna senčka kot eyeliner)
Maybeline Master Drama (svinčnik)
L'Oreal Superstar maskara
Catrice Eyebrow gel

Obraz & ustnice:
The Ordinary primer
Clarins Instant concealer (kot tekoča podlaga)
UD De-slick Matifiying powder
Too Faced Milk Chocolate bronzer
Benefit Dandelion rdečilo
Sleek Birthday Suit (mat tekoča šminka)

Ni komentarjev:

Objavite komentar