Kozmetika Mirati: Krema za roke

9. marec 2017

Danes bi rada nekaj besed namenila izdelku, ki mi že lep čas ohranja roke v dobri kondicji in si res že zasluži pravo, tapravo oceno. Gre za krasno kremo za roke podjetja Mirati. Poleg čistilnega gela za obraz in losjona za telo, je to moj naljubši izdelek iz celotne ponudbe. :) Se je pa pri takšni ponudbi res težko odločiti za favorita.




Čeprav nad vonjem nekaterih izdelkov v tej liniji nisem bila navdušena, me je krema za roke res lepo presenetila - diši krasno, po pomaranči, nežno, pravo, ne umetno ali osladno. Sama krema je lepo mazljiva in se zelo hitro vpije v roke. Čez dan si sicer ne mažem rok, ker me ta občutek potem precej moti, si pa vestno vsak večer pred spanjem obvezno (precej radodarno) nanesem kremo.

Konsistenca kreme je običajna, podobna drugim kremam - ne pregosta in ne preredka, se mi pa zdi, da kljub temu, da se tako hitro vpije, kožo res zelo lepo navlaži, za dalj časa, ne samo trenutno.

Embalaža mi je zelo všeč, minimalistična a živahna... so pa zdaj že nekaj časa na voljo izdelki v novem, preoblikovanem dizajnu, ki je prav tako zelo privlačen. Cena je rahlo višja - 12.31€ za 100ml izdelka, a kreme se ne porabi hitro in glede na sestavine, mislim, da je definitivno vredna svojega denarja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar