DUPE ALERT: Essie & L'Oreal

6. marec 2017

Pomlad se že približuje, pastelni odtneki bodo spet 'in'... pa tudi če ne bodo, mint zelena na nohtih je zame vedno 'in' (čeprav bi te dva odtenka bolj pasala v 'seafoam green' družino). :)

Essie Absolutely Shore je eden mojih naljubših odtenkov - to je tisti odtenek, ki tako lepo izpade na nohtih, da si jih ves čas ogleduješ in občuduješ. Ker sem ga kupila 3 leta nazaj in je bil omejen odtenek, sem bila izredno vesela, ko sem našla čudovitega dvojnika v L'Orealovem Pistachio Drage.


nail polish


Kot sem rekla, odtenka sta si izjemno podobna in ko se ju nanese na nohte, je treba res močno pogledat, da opaziš kakšno razliko - Pistachio Drage je mogoče malenkost svetlejši, ampak res malenkost. Essie še vedno zmaga zaradi čopiča, ki mi je veliko bolj všeč, konsistenca in pigmentiranost obeh pa je približno enaka (za oba sem potrebovala 3 tanke sloje, da sem dosegla željeno barvo).

S Seche Vite nadlakom se oba nosita zelo dolgo in zelo lepo - nisem opazila, da bi se mi katerikoli od njiju začel luščiti prej, kot drug. V ceni se bistveno razlikujeta, a je Essie dejansko bolj ugoden - 10€ za 13.5ml, medtem ko je L'Orealov okoli 4€ za borih 5ml.


Essie nail polish

L'Oreal nail polish

Ni komentarjev:

Objavite komentar