Vichy: Neovadiol dnevna nega

9. avgust 2016

Danes imam za vas oceno čudovite Neovadiol dnevne kreme kozmetike Vichy, a kreme ne bom ocenjevala sama, ampak jo je za vas preizkusila kar moja mami. Gre za kremo namenjeno zreli koži oz. koži v menopavzi.

Kot se za vse Vichyeve kreme spodobi, tudi Neovadiol izgleda čudovito. Kvaliteten steklen kozarček v barvi šampanjca s privlačnim in uporabnim ogledalom, bo lepo krasil vsako poličko v kopalnici. :)




Moja mami ni pristašica makeup-a, niti ni zahtevna glede negovalnih izdelkov (tistih nekaj, kar jih uporablja), a zadnja leta opaža večje spremembe na koži, saj je tudi sama vstopila v menopavzo. Njene težave so predvsem suha koža, koža brez leska, hrapava koža in seveda... gubice. Tole je imela za povedati o kremi:

Krema diši čudovito, sveže, a vonj  ni moteč ob samem nanosu kreme na obraz (rada imam, da kreme lepo dišijo, a ne tako močno, da jih vonjam še več ur po nanosu). Čeprav načeloma uporabljam bolj težke, mastne kreme (Cera di Cupra je ena izmed mojih favoritinj), me je ta navdušila ravno zaradi svoje lahkosti - prav nič ni težka na koži, a vseeno uspe moje kožo dovolj nahraniti/navlažiti.

Ob redni uporabi kreme sem sicer opazila nekatere spremembe na koži, a o kakšnem očitnem zmanjšanju gubic ne morem govoriti. So pa bile očitne spremembe v izgledu kože, v smislu, da je bila koža videti bolj gladka in bolj zdrava, če ne kar sijoča, na občutek pa je bila tudi mehkejša.

Priporočala bi jo vsem ženskam z zrelo kožo, ne samo tistim v menopavzi. Sama pa bom kremo sigurno spet kupila, saj sem z Vichyevimi kremami zelo zadovoljna.





Neovadiol dnevno kremo lahko kupite v lekarni (cene se gibljejo okoli 30€), v Neovadiol liniji pa lahko najdete še nočno kremo, dva seruma in kremo za ustnice/oči - vse za celovito nego obraza.


Ni komentarjev:

Objavite komentar