Mirati kozmetika: Tekoče milo za obraz

18. avgust 2016


Danes vam kot ponosna Mirati ambasadorka z veseljem predstavljam prvi izdelek iz njihove ponudbe. Tekoče milo za obraz je prvi izdelek, ki sem ga prejela v test in s katerim sem naredila fotografije, ki so očitno toliko navdušile Mirati ekipo, da so me izbrali za ambasadorko. ;)

Na srečo se tekoče milo ne le fotografira dobro, ampak tudi čudovito opravi svoje delo.




Načeloma nisem pristaš gelov/mil za obraz, ker čeprav imam mešano kožo, mi čisto vsako milo/gel/pena, pretirano izsuši kožo in naredi še večjo škodo. Veliko bolje se obnesejo mleka, olja ali balmi, saj mi precej nežneje, a enako učinkovito očistijo kožo.

Mirati tekoče milo je sicer na prvi pogled čisto 'običajen gel', a ko ga nanesem na vlažen obraz in ga začnem vtirati, se spremeni v nežno peno, ki kožo prijetno očisti in je ne pusti zategnjene, izsušene in željne takojšnje re-hidracije (saj vse poznamo tisti občutek, ko nas zateguje in moramo takoj nanesti kremo, da omilimo ta občutek). Milo najraje uporabljam zjutraj, za hitro osvežitev kože, za zvečer pa prihranim razna čistilna olja in balme, še posebej če moram odstraniti ličila.

Aloe vera je glavna učinkovina mila, ki zagotavlja nežno čiščenje in pomiritev kože, pri tem pa pomaga tudi kokosovo olje in glukoza. Poseben, svež vonj pa prispeva eterično olje limone. Če sem čisto iskrena, mi vonj mila ne ustreza. Moj nos ima veliko raje sladke, močnejše, celo orientalske vonje, sveži vonji so mi redkokdaj všeč in ta ni izjema. Ni pa nikakor slab ali pretirano moteč, saj se na obrazu ne obdrži po spiranju s kože.





Tekoče milo je (kot tudi vsi ostali Mirati izdelki) dermatološko testirano, brez parabenov, ftalatov, SLS in sitetičnih dišav, ni testirano na živalih (jupi!), razvito v Sloveniji, ebalaža pa je okolju prijazna - kaj več si sploh lahko želite? 

In če se dotaknem še embalaže... ta je zares lepa, enostavna in unikatna. Še posebej všeč so mi kapljice na škatlicah izdelkov, ki jasno prikazujejo glavne učinkovine (npr. aloe vera in limona).

Tekoče milo lahko najdete na Mirati spletni strani, po ceni 18,18€ (za 150 ml). Če pa potrebujete kakšne dodatne informacije ali nasvete glede Mirati izdelkov, pa vam bom v pomoč jaz ali Mirati ekipa na njihovi Facebook strani. ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar