Rešitev za suhe roke...

22. julij 2016

Še nekaj let nazaj praktično nisem rabila kreme za roke... koža na rokah preprosto ni bila tako suha, pa čeprav sem delala v bolnišničnem okolju in si roke neštetokrat na dan razkuževala. Zdaj pa... ne vem ali sta imela nosečnost in porod (beri: hormoni), kaj veze s tem, ampak roke imam večino časa suhe, včasih celo malo napokane. In tu v igro pridejo najboljše kreme, kar sem jih do zdaj preizkusila...




Nad L'Occitanovimi kremami za roke sem se navdušila, ko sem ob prvem razvajanju v eni izmed njihovih trgovin, preizkusila karitejevo - njihov najbolj prodajan izdelek. Kmalu sem tudi sama ugotovila zakaj je tako. Krema diši božansko, izjemno dobro nahrani kožo rok, pa še izgleda zelo lepo na nočni omarici! ;)

Do danes sem uspela zbrati že celo kolekcijo in z veseljem izkoristila vsakršno priložnost za nakup kakšnega omejenega seta kremic, kot lahko vidite po določenih embalažah na zgornji sliki. Od vseh, ki sem jih imela priložnost preizkusiti, mi je 'navadna', karitejeva še vedno favorit, a ji je Medena (čudovita rumena embalaža) prišla zelo blizu. :D Ne glede na kolekcijo, vonj in videz, pa so vse zares dobre in vredne svojega denarja. Osebno bi si le želela, da bi vse bile na voljo tudi v večjih embalažah, saj jih tako zelo hitro porabim... je pa res, da so te velikosti res super primerne za v vsako torbico. ;)

Ne pozabite si ogledati njihovo obširno ponudbo krem tule... Jaz imam že ogledan tale set za 40 let!


Ste preizkusile že katero njihovo kremo, kako ste bile zadovoljne? Katera je vaša najljubša krema za roke?



1 komentar:

  1. Meni je samo njihova krema s karitejem super, ta je fenomelana, ostale so mi kot voda - super vonji, ampak "nikakva" tekstura.

    Karite mi je pa top of the top :)

    OdgovoriIzbriši