Top negovalni izdelki meseca januarja

13. februar 2017


Vem, vem... smo že na sredini februarja, jaz pa pišem o top izdelkih meseca januarja. :) Ampak... mislim, da so čisto vsi vredni omembe, še posebej, ker gre po večini za novosti oz. za nove negovalne izdelke, ki sem jih vključila v svojo dnevno/nočno rutino. Koža je sicer zadnje čase precej 'zoprna' - zelo suha, občutljiva, ampak s temi izdelki jo kolikor toliko ohranjam v dobri kondiciji. Naj bo že enkrat konec te čudne zime... :)


Ker je koža res obupno izsušena in občutljiva, jo zdaj čistim le še z nežnimi čistilnimi balmi. Poskusila sem dva - Lyon's Leaf in The Rose Tree, oba sta podobna in hkrati zelo različna. Podrobnejšo primerjavo pripravim v posebni objavi, lahko pa že zdaj rečem, da sta me oba zelo navdušila. 

L'Occitane tonik iz karitejeve linije - mislim, da sem šla že čez najmanj 3 flaške in ni videti, da ga bom menjala kaj kmalu. Res zelo prijeten, nežen tonik z dobrimi sestavinami. Zelo mi je všeč tudi embalaža na pumpico. 

Novi kremi v moji zbirki, sta prekrasni Antipodes Manuka Honey in Avocado Pear. Slednjo sem že imela in vedela, da je fantastična, Manuka Honey pa je novost pri njih, krema, ki sem jo imela na 'wish-listi' že zelo dolgo. Obe dišita božansko in tako tudi delujeta na mojo kožo. :) Vredni sta vsakega centa! :) Čeprav sem zadnje čase uporabljala predvsem ti dve kremi, pa seveda še vedno zvesto uporabljam MOIKA kremo (Cvet nerolija), predvsem pa njihov Šipkov serum, ki ga nanesem pod bilo katero kremo. 

Zadnje čase mi je pri izsušenosti zelo pomagala tudi Antipodes Aura Manuka Honey maska (moram si narediti zalogo), za ustnice pa je še vedno zmagovalen Nuxe medeni balzam.




Ni komentarjev:

Objavite komentar