Honey, sweet honey...

25. januar 2017


Danes sem pripravila objavo za vse ljubiteljice medu. Zbrala sem različne negovalne izdelke iz svoje zbirke, ki vsebujejo med in dišijo naravnost omamno (vsak po svoje, vsi pa vsaj malo medeno). Sploh se nisem zavedala, da imam toliko sladkih izdelkov in večino sem kupila pred kratkim - očitno mi sploh pozimi, med zelo lepo diši. :)



Biobaza Honey Kiss deodorant - Čudovit deodorant z manuka medom, ki diši zares sladko. Meni je vonj izredno všeč, sem pa dala nekaj ženskam deodorant povohat in niso bile najbolj navdušene, tako da bi svetovala, da ga pred nakupom povohate. ;)

Melvita Apicosma čistilno mleko - Kremasto, bogato čistilno mleko za obraz, ki vsebuje 3 vrste medu, pelod in izvlečke sladkega mandlja. Od vseh omenjenih izdelkov mi diši še najmanj medeno. Med cvetnim vonjem s celo rahlim pridihom citrusov (v mojem nosu), se na koncu vonja nekaj podobnega medu. Mogoče ni tipičen medeni vonj tudi zato, ker vsebuje akacijev med, med pomarančevca in med timjana.

Lush Honey I washed my hair - Trdi šampon, ki blazno lepo diši, res medeno in sladko, a ne preveč vsivljivo. Izredno lepo se speni na laseh in jih lepo očisti. Vonj se na laseh obdrži kar precej časa, kar mi je seveda zelo všeč. 

Lush Brazened Honey - Sveža maska, ki vsebuje delce mletih mandljev in hkrati deluje kot piling. Diši res neverjetno lepo. Ima čudovite sestavine, med katerimi je dejansko tudi med (ni prisoten samo vonj). Deluje poživljajoče, očiščevalno in kožo izjemno zmehča. Božanska je!

Antipodes Manuka Honey dnevna krema - A veš tisto, ko upaš, da bo izdelek vsaj pol tako dober, kot si si predstavljal in ko ga končno dobiš, te vrže na rit, ker je še boljši?! Tako bi opisala to kremo za obraz. Krema je fenomenalna, božanska, prekrasna! Diši neverjetno lepo, medeno, prijetno, sladko in toplo. Do zdaj mi je njihova Vanilla Pod krema dišala najlepše, ampak mislim, da mi ta še bolj diši. O sami kremi in njenih učinkih bom govorila v posebni objavi, ampak če ste ljubiteljice medu, jo morate sprobat, nujno! :)

Antipodes Aura Manuka Honey - Maska za obraz, ki je skoraj stalnica v moji zbirki negovalnih izdelkov za obraz. Vonj je čudovita kombinacija vanilije, medu in rahlih začimb, prekrasen! Sama maska pa je kremasta, medena, odlična za praktično vse tipe kože. Obožujem jo!

Nuxe Reve de Miel - Medeni balzam za ustnice, ki sicer ne diši ravno po medu (nekako bolj po sladki pomaranči), ampak je videti meden in na ustnice deluje neverjetno dobro. Boljšega balzama še nisem sprobala in v zimskem času ne morem biti brez njega. 

4 komentarji:

  1. Tole je nekaj zame <3

    Obožujem med!

    Sploh od Nuxa vonj mi je všeč... od Biobaze mi je too much umeten :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni ima Nuxe medena linija čudovit vonj (gel za obraz in šampon, recimo), ampak proti Antipodes in Lush-u, ima Nuxe tudi umeten vonj. Antipodes maska in krema dišita božansko, enako Lush-eva maska in šampon - prekrasno! :D

      Izbriši
  2. Evo sem prebrala :D Ta deo sem šla takoj povohat že ko si ga dala na Instagram, pa me je razočaral. Sem pa danes dobila Green Spirit verzijo, pa mi diši po Schelerjevem gelu za obraz, ki sem ga uporabljala v najstniških letih, citrusno-zeleno.

    Antipodes krema in maska mi zvenita zelo zanimivo :) Mi pa še vedno zmaga L'Occitane kar se tiče medenih vonjev. Ne vem zakaj nimajo stalne kolekcije kot včasih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni deo zelo lepo diši, ampak sem videla, da marsikateri ne, zato svetujem, da se ga najprej povoha. :D

      Antipodes mislim, da bi ti bili zelo všeč - medeni in hranilni (kolikor vem imaš bolj suho kožo, a ne?). L'Occitane ima čudovite medene vonje, sploh tista omejena linija je bila božanska, ampak moram reči, da mi Lush-evi in Antipodes izdelki najlepše dišijo. :)

      Izbriši