Ličenje: Gray smokey eyes

29. december 2016

Še en smokey look, potem pa se potrudim še za enega zares novoletnega - zlatega, srebrnega, rdeča šminka? Bom vesela kakšnih predlogov. :) Za tale look sem po dolgem času spet uporabila svojo UD Vice2 paletko, ki ima res najbolj barvito izbiro od vseh mojih palet - od nevtralnih pa vse do smaragdno zelene, srebrne, zlate in ahatno vijolične. Čeprav to paleto bolj po redko uporabljam, mi nikoli ni žal, da sem jo kupila.




Ustvarila sem precej enostaven zadimljen videz - glavno barvo (sivo-rjav odtenek) sem nanesla čez celo veko, v pregib veke nanesla srednje-rjav odtenek, zunanji kotiček rahlo potemnila s črnim senčilom, notranji kotiček pa osvetlila. Polt sem hotela obdržati sijočo, zato sem uporabila kombinacijo Lily Lolo BB kreme in mineralne podlage. Pri takem look-u imam rada malo bronzerja, uporabila pa sem tudi nežno rdečilo in osvetljevalec. Obrvi kot ponavadi samo rahlo obarvam in oblikujem z gelom, na ustnice pa sem nanesla mat odtenek, in sicer čudovit Birthday Suit (Sleek). ;) Kot ponavadi, najdete seznam vseh uporabljen izdelkov, na dnu objave.




Oči & obrvi:
UD Habit (po celi veki, kot podlaga)
UD Derailed (cela veka, glavna barva)
UD Habit + Rewind (v gubi očesa)
TF Champagne Truffle (v notranjih kotičkih)
Inglot črna senčka (za potemnitev zunanjega kotička)
Tweezerman uvijalec trepalnic
Catrice Glamour Doll maskara
Catrice Eyebrow gel

Obraz & ustnice:
Lily Lolo BB krema (Fair)
Lily Lolo mineralna podlaga (Blondie)
Bourjois CC korektor
TF Milk Chocolate bronzer
Benefit Dandelion rdečilo
theBalm Mary-Lou Manizer osvetljevalec
UD All-nighter (fiksirni sprej)
Sleek Matte-Me (Birthday Suit)

Ni komentarjev:

Objavite komentar