Ličenje: Plum Smokey eyes

27. december 2016

Po dolgem času sem se spet potrudila in ustvarila makeup videz. Odločila sem se za bolj zadimljen videz in barve ohranila dokaj mat. Zame je tak videz primeren tudi za vsak dan, saj na mojih očeh ne izpade pretirano vsiljiv, za druge pa je lahko ideja za novoletno zabavo. :) V pripravljenosti imam še en podoben 'look', potem pa obljubim, da pripravim še kaj bolj svetlečega in zares novoletnega.


Čeprav sem bila navdušena nad tem kako je izpadel očesni makeup, koža na obrazu nikakor ni želela sodelovati, zato se že vnaprej opravičujem za pikice, luskice in ostale nepravilnosti (to, da sem ravno prišla iz mraza na toplo in naredila slike, tudi ni ravno pripomoglo). :D

Skratka... odločila sem se uporabiti svojo ljubo Chocolate bar paletko (Too Faced) in ustvarila makeup v slivnatih odtenkih. Očesno gubo sem povdarila s karamelnim odtenkom, zunanje kotičke malo poglobila s črno barvo, notranje kotičke očesa pa malo posvetlila in tako odprla pogled.

Seznam vseh izdelkov in vseh odtenkov iz palete, ki sem jih uporabila in kako, najdete na dnu objave. ;)




Oči & obrvi:

NYX Jumbo pencil (Black Bean)
TF Cherry Cordial (po celi veki)
TF Amaretto (čez Cherry Cordial)
TF Salted Caramel (v gubi očesa)
TF Champagne Truffle (v notranjih kotičkih)
TF White Chocolate (kot baza in pod obrvjo)
Inglot črna senčka (zunanji V)
Tweezerman uvijalec trepalnic
Catrice Glamour Doll maskara
Catrice Eyebrow gel


Obraz & ustnice:

MAC Mineralize Skinfinish Natural
Benefit Dandelion rdečilo
MeMeMe Flawless korektor
Sleek Pout Paint (Minx)

Ni komentarjev:

Objavite komentar