Sanomar: Maxlab Srebrni Melem

10. oktober 2016

Danes bom za vas ocenila prvega izmed treh izdelkov, ki sem jih radodarno prejela v oceno. Podjetje Sanomar me je kontaktiralo s ponudbo za sodelovanje in po pregledu izdelkov, ki jih ponujajo, sem se hitro odzvala. Izdelki so me navdušili, ker sem iz zdravstva in vem kako pozitivno srebro oz. srebrovi ioni delujejo na telo, predvsem pa na kožo, rane in druge tegobe. Njegovo antibakterijsko delovanje je tako dobro, da se ga vključuje v obliže in obloge za nego ran v zdravstvu. Poleg srebra, kot glavne učinkovine, pa so me navdušile zares naravne, enostavne sestavine in dejstvo, da izdelki oz. sestavine niso testirane na živalih.




Čeprav sem izdelke prejela pred kratkim in si za negovalne izdelke po navadi vzamem dalj časa, smo tale balzam porabili zelo hitro, zato mislim, da vam lahko podam realno oceno. 

Srebrni balzam se nahaja v plastični, preprosti a lični embalaži, tekstura je precej voskasta, a zelo lepo mazljiva in na koži naredi kar nekak zaščitni film. Vonj je čudovit, prijetno zeliščen, ne premočan. Ker je balzam narejen na osnovi ognjiča, je do kože zelo nežen in deluje pomirjujoče. Mi smo ga uporabljali predvsem za moževo (ubogo) kožo na nogah, sem pa ga preizkusila tudi kot mazilo za ritko, za malega. :) In kako se je obnesel?


TESTIRANJE in MOJE MNENJE

Možu sem noge z balzamom namazala vsak večer in čeprav ne morem reči, da se mu je stanje čudežno popravilo (saj se niti ne more, ker so noge dan za dnevom izpostavljene pretirani vlagi, toploti in obremenitvi), moram reči, da bi se na dolgi rok učinek sigurno pokazal. Koža je bila po nanosu takoj videti bolje in kot sem že zgoraj omenila, balzam naredi lep zaščitni film, potem pa se postopoma vpije (če imate radi, da se vam mazilo oz. krema takoj vpije, tole ne bo za vas). Vonj seveda pripomore k še bolj prijetni izkušnji. Edini problem pa je, da je balzama tako malo - 30ml nam seveda ni dolgo zdržalo. Rabili bi ga vsaj kakšnih 200ml, pa bi bil za nekaj časa... :)

Kot mazilo za ritko se je balzam zelo dobro odrezal, a sem sama bolj pristašica krem - gre čisto za osebno preferenco, ne za učinkovitost izdelka. Če ima vaš malček težave z izpuščaji, mogoče je ritka pogosto vneta/občutljiva/pekoča, bo tole mazilo super.





KOMU BI BALZAM PRIPOROČALA IN ZA KAJ?

Priporočila bi ga vsakemu, gre za vsestranski balzam, ki se ga lahko uporabi za nešteto kožnih tegob - od izpuščajev, lišajev, razpokane kože na ustnicah, razdražene kože po britju, pa do opeklin, ureznin in za blaženje luskavice. Sama bi recimo priporočala balzam tudi za nego tetovaž, ker sem tudi na svoji tetovaži uporabljala navadno ognjičevo mazilo in se je super obneslo, ognjič v sodelovanju s srebrom, pa bi se nedvomno odrezal še bolje.

Ker gre za majhno količino, bi ga sama uporabljala bolj za specifične tegobe, za nego rok/nog ali večjih površin kože, se vam cenovno ne bo izplačal, čeprav deluje odlično. ;)


Tale balzam in druge izdelke iz njihove ponudbe, lahko najdete na spletni strani Sanomar.si ali jih poiščete na Facebook-u, kjer vam bodo lahko še bolj osebno pristopili.


Ni komentarjev:

Objavite komentar