Blogerski dogodek: Golden Rose je upihnil prvo svečko!

27. oktober 2016

V torek, 25.10.2016, sem se po dolgem času zopet udeležila enega blogerskega eventa, in sicer kozmetične znamke Golden Rose. Dogodek se je odvijal v čudoviti kavarni Zvezda (Narodna galerja), v lepem, skoraj intimnem ambientu. Udeležba je bila zelo dobra, vesela sem bila, da sem spet imela priložnost videti ene izmed mojih najljubših blogerk, veliko pa sem jih seveda tudi pogrešala.




Sama s kozmetiko Golden Rose nimam popolnoma nobenih izkušenj. Trgovinice sem že videla, kdaj pa kdaj malo uč vrgla na izdelke (kako da ne bi, ko pa te tako pisan nabor lakov, senčk, šmink in drugega, kar prisili, da pogledaš), a preizkusila nisem še nobenega izdelka. Kolikor vem, so izdelki cenovno ugodni in kvalitetni, največji delež pa predstavljajo laki, katerih asortman barv in tekstur, navduši tudi tiste največje lepotne poznavalke.







Dogodek je organizirala prelepa Eva Ahačevčič (Koncept PR), v sodelovanju s samo znamko, njeno predstavnico, Eniso Musai, vizažistko Matejo Pozeb in lastnikom platforme Ličila.si, Gregorjem Koprivnikom. 

Predstavljena nam je bila znamka, mesta kjer se izdelke lahko kupi in seveda, tudi sama uporaba izdelkov. Mateja je na modelu ustvarila čudovit, čisto jesenski look, z odtenki senčil in rdečil v slivnatih barvah. Sama predstavitev z njene strani je bila zelo domača, z uporabnimi nasveti, ki pa jih večina blogerk (vsaj po mojem mnenju), že pozna.







Predstavnica Golden Rose za Slovenijo, Enisa Musai, me je navdušila z njeno toplino in pristnostjo. Zelo se je potrudila in spregovorila nekaj stavkov v našem jeziku, za katerega pravi, da je zelo lep, a tudi zelo težek. :) Z možem sta ob koncu prestavitve tudi razrezala torto za 1. svečko Golden Rose in jo seveda radodarno delila z nami. 

Po sladkanju je sledilo klepetanje, preizkušanje izdelkov in brskanje po darilnih vrečkah, ki smo jih prejele. V naslednjih tednih vam bom tudi predstavila reči, ki sem jih odnesla domov.











Znamka se počasi širi po Sloveniji, saj je želja predstavnikov, da le-ta postane ne samo cenovno, ampak tudi lokacijsko dostopna vsem ženskam. Zaenkrat pa lahko Golden Rose izdelke kupite v trgovinah v City Park-u in Hali A v BTC-ju (Ljubljana), v centru Celja in Velenja ter seveda na spletni strani Ličila.si.


Pričakujte podrobnejšo predstavitev izdelkov, ki sem jih prejela, do takrat pa preberite še vtise so-blogerk in seveda tud same zavijte v katero od njihovih trgovinic. ;)

Rebeka Duh: My Little Wonderland
Nataša Mernik: Anakrejevska


2 komentarja:

  1. zakaj te ni na nobeni slikici:):) super event, mi ni uspelo priti, mogoče kdaj drugič.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe... ker sem bila preveč zasedena s slikanjem drugih in pozabila rečt, da bi še mene katera slikala. :D Lušno je bilo! Upam, da se na kakšnem dogodku kmalu vidimo. ;)

      Izbriši