HempTouch kozmetika

3. julij 2016

Pred kratkim sem dobila priložnost preizkusiti naravno kozmetiko, bazirano na konopljinem olju - HempTouch. Gre za slovensko kozmetiko, ustvarjeno izpod rok ljudi, ki tudi sami trpijo za občutljivo/problematično kožo in tako vedo kaj mora in česa ne sme vsebovati negovalna kozmetika.

V test sem prejela kar tri čudovite izdelke, s katerimi pa sem imela zelo različne izkušnje...




Mazilo za lajšanje kožnih težav sem preizkusila tako na sebi kot tudi na malčku in pri obeh se je obneslo fantastično. Mazilo poleg konopljinega olja vsebuje pomirjujoče sestavine kot so modra kamilica, sivka, ognjič in vitamin E. Pri sinu sem ga uporabila za nego pleničnega predela. Sicer na srečo res ni občutljiv in ima zelo, zelo redko razdraženo ritko, a včasih se vseeno zgodi. Mazilo je zelo dobro učinkovalo in kožo pomirilo praktično po enem namazu/previjanju. Da ne govorim kako lepo je dišala ritka... :) In ker gre za mazilo, ne za kremo, sem ga ob vsaken nanosu izkoristila tudi za masažo in mu mazilo nanesla tudi višje, po pasu in ledvenem predelu (kjer konec koncev tudi včasih nastanejo 'odrgnine' od pleničk).

Pri sebi ga sicer ne bi uporabila oz. sama nimam super občutljive kože, a ravno v času testiranja, se mi je razvila tinea - glivična okužba v predelu dimelj. Če ste sami že trpeli za tineo, veste da gre za srbečo/pekočo zadevo in to mazilo mi je res pomagalo. Sicer same okužbe ni odpravilo, za to je bil potreben antimikotik, a je definitivno lajšalo težave. ;)





Naslednji izdelek, ki sem ga z navdušenjem sprobala, je bila Konopljina vitaminska krema za obraz. Te kreme sem se najbolj veselila, a se na žalost nikakor nisva ujeli. Moja koža je mešana, ki v poletnih mesecih postane malo bolj mastna oz. se hitro masti in očitno ji je bila ta krema precej premočna/pretežka. Že po prvem nanosu so se mi na bradi pojavili majhni beli mozoljčki, za katere sem najprej krivila hormone, a so izginili ko sem kremo prenehala uporabljati in se ob ponovni uporabi zopet pojavili. Ko sem ugotovila, da nisva za skupaj, sem jo predala naprej mami, ki pa jo obožuje. Iz tega bi upala sklepati, da je krema čudovita za suho, občutljivo, zrelejšo kožo in morda ne tako primerna za mlado, mešano oz. mastno kožo. ;)

Vonj kreme mi sprva ni bil všeč (spominjal me je na tiste stare vonje po vrtnicah, vonje, ki so jih uporabljale še naše babice), a ob nanosu na kožo se je vedno spremenil v veliko bolj prijeten, svež vonj. Embalaža mi je bila fantastična in nadvse higienična (aplikator na potisk, nič packanja s prsti), zato sem kar malo žalostna, da mi sama krema ne odgovarja.





In še zadnji izdelek... Gel za prhanje, šampon/balzam za lase. Gre za 'univerzalni' gel, ki se ga lahko uporablja na laseh ali telesu. Kot gel za prhanje se super obnese, čeprav mi vseeno pusti rahlo suho kožo po prhanju (Dove kremni geli so še vedno top), kot šampon in balzam za lase pa ga sama ne bi uporabljala oz. bi ga priporočila samo tistim, ki imate normalne in zelo nezahtevne lase. Sama imam zelo tanke, fine lase, ki se hitro zmastijo, a so tudi občutljivi in jih marsikateri šampon pretirano izsuši (saj veste tisti 'squeaky clean' občutek, ko lasje kar zaškripajo, ker so tako izropani maščobe). Vsekakor pa ne bi rekla, da učinkuje kot šampon in balzam v enem, po uporabi sem vedno nanesla še balzam, drugače las ne bi mogla razčesat. 

Vonj je zelo poseben, eteričen, zeliščen, svež... meni lepo diši, a verjamem, da mariskomu ne bi odgovarjal, tako da imejte to v mislih pred nakupom.




Če nekako povzamem... HempTouch kozmetika mi je izredno zanimiva, čeprav imam zelo različne izkušnje z izdelki, ki sem jih preizkusila. Vonji izdelkov so naravni, predvsem pa zeliščni, kar mogoče ne bi odgovarjalo vsem. Embalaža mi je zelo všeč, zelo kvalitetno je izdelana, sam videz pa je minimalističen in privlačen. Na splošno pa je kozmetika tudi cenovno ugodna in vredna preizkusa, tako da če imate težave s kožo in ne najdete primernih izdelkov, vam HempTouch toplo priporočam!


1 komentar:

  1. Meni je kremica super, ampak rabim še 1 kapljico arganovega olja zraven :)

    Mazilo je pa top! :)

    OdgovoriIzbriši