TOP IZDELKI: MESEC MAJ

18. junij 2016

Huh, kako letijo meseci... S to objavo sem malo pozna, saj smo že čez polovico junija, ampak glede na odzive, vem, da imate rade takšne objave, pa sem se jo vseeno odločila spisati. :) 

Tudi v mesecu maju je prevladal 'minimalizem', kar se tiče ličil, je pa bilo zato toliko bolj povdarka na zaščiti in negi kože. Letos se je moja alergija na sonce zopet odločila pokazati, zato ne gre brez zaščite - še vedno sta mi Vichy sprej in pena najljubša izdelka, čeprav me iz Lune TBWA spet razvajajo z zaščitnimi izdelki La Roche-Posay, ki so prav tako fantastični. ;)




Nega kože je bila skromna, a ravno pravšnja za te čudne, deževne-vroče-hladne dni... Za čiščenje sem uporabljala Mirati tekoče milo za obraz (podrobna ocena še pride), krema po kateri sem največkrat posegala, pa je bila L'Occitane s 5% shea maslom.

100% Pure maskara je bila še vedno aktualna, prav tako moj zvesti Catrice eyebrow gel. Pri ustnicah pa sem se odločila za spremembo in večkrat nanesla Sleek Pout Paint v odtenku Minx. Kadar pa sem bila razpoložena za nekaj bolj živahnega, pa sem nanesla novo Catrice Supreme Fusion v odtenku 040 Tie The Apri-knot (tudi to boste videli bolj od blizu, v posebni objavi). ;)

Tekočih pudrov ne nosim že odkar so se temperature malo dvignile, a čeprav največkrat posegam po zvestem Blondiju, znamke Lily Lolo, me je v mesecu maju redno spremljal MAC mineralni puder v odtenku Light (podrobna objava pride kmalu). Ker me zadnje čase tudi nekaj napadajo mozoljčki (sumim, da so hormonske narave), jih po potrebi na hitro prekrijem s Clarinsovim Instant korektorjem.






In čeprav zadnje čase res zelo redko nosim makeup, kaj šele, da bi ustvarila kakšnega posebnega, sem v prejšnjem mesecu vseeno kar nekajkrat posegla po Urban Decay paleti, ki je sicer ena izmed najmanj uporabljenih v moji kolekciji - Vice2. Gre za čudovito paleto, tako vizualno kot tudi vsebinsko (čudovit nabor kvalitetnih senčk z izjemno lepo embalažo), ki pa jo pogosto zanemarjam. Tudi zdaj je bila v uporabi predvsem spodnja vrsta nevtralnih senčk, bom se pa ob priliki potrudila narediti še kakšen bolj dramatičen videz, če bi vas to zanimalo. ;)


Kateri izdelki so pa vas navdušili?


Ni komentarjev:

Objavite komentar