100% Pure: Maracuja Oil maskara

13. junij 2016

Zadnje čase imam zelo občutljive oči... občutljive so že kakšni dve leti, ampak do zdaj sem nekako lažje prenašala ličila, od poroda (če ima to res kakšne veze, ne vem), pa me zelo motijo. Senčila ne, ampak vse kar se recimo dotika zrkla oz. pride v direkten stik z očesom (maskara, črtalo oz. barvica), pa me zelo hitro začne motit - oči postanejo težke, občutek imam kot da so zelo suhe, skratka neprijetno je. Sicer je to v večini povezano s tem, da imam slab solzni film in bi najbrž morala redno uporabljati kapljice za oči, ampak delno so pa res pač bolj občutljive. Sicer maskare ne nosim vsak dan oz. na splošno nisem naličena vsak dan, ampak dostikrat pa bi rada vsaj trepalnice malo povdarila, pa ne gre... Ko so me tako res vse maskare po vrsti motile, sem se odločila, da spet poskusim s 100% Pure.





100% Pure maskaro sem sprobala že kar nekaj let nazaj in že takrat mi je bila všeč, a sem seveda hitro našla nekaj novega, nekaj bolj zanimivega in sprobala še nešteto drugih maskar vmes. Takrat, ko sem jaz prvič sprobala to maskaro, je bila na voljo samo ena 'vrsta' z različnimi odtenki, zdaj pa sta na voljo dve - naravna maskara in Maracuja naravna maskara, sama sem tokrat izbrala slednjo. Gre za vegansko maskaro, brez glutena z oljem marakuje. Obe vrsti maskare pa se razlikujeta v obliki krtačke, ena je vegetarjanska, druga veganska in tudi embalaža je malenkost drugačna.

Na voljo je več odtenkov in posledično tudi več vonjev - ja, maskare dišijo! Morda si mislite, da je to neumno ali da bi to znalo dražit oči, pa vam povem, da dišijo neverjetno lepo in res naravno, oči pa ne dražijo niti malo! Odločala sem se med črno in rjavo oz. med črnim čajem in čokolado. Načeloma imam vedno črne maskare, ampak tokrat me je vonj po čokoladi premamil, pa sem vzela kar rjavo za spremembo.




Maskara mi je všeč in kar je najbolj pomembno, oči mi čisto nič ne draži - lahko jo nosim vsak dan, cel dan, pa me ne bo motila, medtem ko me vse ostale maskare že po nekaj urah pričnejo malo dražiti. Ima pa maskara tudi svoje pomanjkljivosti... Formula maskare je precej kremasta, mokra, kar pomeni, da se zna malo packati (vsaj na začetku), krtačka je naravna, niso plastične ščetine, kar na takšnih majčkenih trepalnicah kot so moje, malce oteži nanašanje oz. ne razčeše trepalnic tako učinkovito. Skratka, nanašanje ni preveč enostavno, si je treba vzeti malo časa, da dobiš rezultat, ki si ga želiš. Je pa super obstojna, se ne drobi in ne 'lušči' iz trepalnic skozi dan in tudi ne odtisne se mi na zgornjo ali spodnjo veko - nimam nobenih 'panda oči' na koncu dneva. ;)




Če iščete zares naravno, nežno maskaro, ki povrh vsega še lepo diši, vam tole res toplo priporočam. Če pa od maskare pričakujete veliko volumna, dolžine in definicije, pa tale morda ne bo za vas (čeprav bi tudi znala biti odlična na daljših, gostejših trepalnicah kot so moje). Cena 22€ se mi absolutno ne zdi previsoka, maskara pa je tudi vizualno zelo lepa in lepo popestri vsako kozmetično torbico. ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar