Wishlist #5

17. februar 2017

Danes sem skupaj 'spacala' en čudovit seznam želja - eden z negovalnimi izdelki in drugi z dekorativo. Nekatere izdelke sem zbrskala sama, za večino pa so krive kolegice blogerke (mislim, da jim bom začela kar račune pošiljat). :D Prejšnji mesec sem si po dolgem času dala duška in se močno 'udarila po denarnici', a zato tudi obogatila svojo zbirko in si oblikovala dober dnevni ritual za nego kože. Seveda pa se vedno najdejo še izdelki, ki jih 'nujno rabim'...



Leahlani Mermaid mask (36€) | Leahlani Honey Love 3v1 (52€) | Mia Hoyto Saihke toner (24.50€) | Suki Exfoliate foaming cleanser (31.20€) | Marble & Milkweed Honey Clay cleanser (36€)




Freedom Makeup Brush bath (10.95€) | Lily Lolo Champagne Illuminator (17.49€) | Charlotte Tilbury Pillow Talk (32€) | Etre Belle Lash-xpress (20€) | Dermacol Makeup Cover (9.90€) | Anastasia Bevery Hills Dipbrow Pomade (19€)

3 komentarji:

  1. Saihke že imam, ga ravno začenjam testirati <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja čudovit seznam, sploh skin care je čudovit. Sem ga kar delila na svojem FB profilu. Jana iz bloga Small Bits Of L. me je čisto prevzela nad vsemi svojimi izdelki, ki jih uporablja in mi svetovala nekaj res dobrih znamk, spletnih trgovin, ko sva klepetali in komaj čakam, da moje naročilo prispe. Se ga resnično veselim. No moja denarnica pa ne preveč:):):). Sem vzela tudi Antipodes in Lyonsleaf, ki sem ga zasledila tudi pri tebi. Upam, da bo ustrezalo moji koži in da jih bom lahko brez večjih težav umestila v mojo negovalno rutino. Hvala, ker si med svoj seznam uvrstila tudi Miin tonik, priznam, da sem potrebovala veliko časa, da sem se privadila na njene izdelke, sploh tonik, mi je bil drugačen od drugih, z krožnimi gibi ustvari nežno peno in iz majhne kapljice res dobiš veliko. Kožo pa sem imela potem zelo gladko na otip. Za poletje mi je bil super, ker sem potem dala čez samo še vlažilno kremico in je bilo popolnoma dovolj vlage. Sem pa po uporabi kakšen teden imela nekaj mini mozoljčkov, ki so potem takoj izveneli. Sedaj sem se na njihovo glavno sestavino v izdelkih (brezova voda, ki jo na finskem prodajajo kot vodo v plastenkah), ki je njihov beauty elixir popolnoma privadila in si brez Mie ne predstavljam več rutine. Moji Miini najljubši izdelki: Valo (kremica za predel okoli oči), Lepmea Uni(multivitaminsko, obnovitveno olje:) in Unelma (dnevno-nočna vlažilna krema za obraz). Če ga boš kdaj preizkusila, upam, da ti bo ustrezal. Če pa boš še kaj kupovala ta mesec, je moja koda do konec februarja še veljavNa na -15% SUGARLOVE

    Freedom: mi je super za čopiče, hitro in učinkovito, vendar pa je efekt isti pri navadnemu milu. Je pa super, ker je v embalaži in je priročnost dobra.

    Maskara: mi naredi lepe, predvsem dolge in podaljšane trepalnice, tudi volumen je lep. Mi je všeč.

    Dermacol: zelo prekriven, potrebuješ ga zelo malo, izbrala sem napačen odtenek, preveč roza podtona, prekril mi je vse (ampak pretežak za mojo kožo).

    Anastasia: odlična tekstura, pigment, mat efekt, obstojnost, če imaš odličen čopič je zaris obrvi res natančen, lep. Jaz sem najbolj zadovoljna z odtenkom (taupe), ki mi je kot ulit. Samo čopič moram menjat :).

    Lily Lolo osvetljevalec imam v setku z mat bronzerjem (ki je za definicijo pretopel), pa je krasen, tak naraven, preprost, sicer na tako intenziven kot morebiti drugi, ki jih imam, ampak za dnevno bazo, službo je čudovit.

    Oprosti za dolg komentar :)**

    OdgovoriIzbriši