Sanomar: Maxlab Q10 anti-ageing krema ˝Silver night care˝

10. december 2016

Danes imam za vas eno lušno nočno kremo, ki sem jo testirala zadnjih nekaj mesecev. Gre za nočno kremo, obogateno s koloidnim srebrom. Čeprav je njen naziv 'anti-age', bodo v njej uživale tudi mlajše ženske - sama se s svojimi 26. leti še ne rabim boriti proti gubicam, a preventiva še nikoli ni škodila. ;)

Sanomar Maxlab


Poleg koloidnega srebra, ki ima antimikrobne lastnosti, je glavna sestavina še koencim Q10. Q10 je odgovoren za boljšo elastičnost kože, hitrejšo regeneracijo in posledično manjšo prisotnost gub in mlajši videz. Pri kremi pa me nista navdušili samo ti dve sestavini, krema je dejansko zelo dobro sestavljena in vsebuje še ogromno drugih koristnih sestavin - karitejevo maslo, olje sladkega mandeljna, avokadovo olje, olje grozdnih pečk, olivno in kokosovo olje, pantenol (provitamin B5), MSM (mineral 'lepote') in še in še.

Ok, sestavinsko je torej krema super, kako se je pa obnesla na moji koži? Krema je precej gosta ali bolje rečeno trda, nima tipične teksture kreme, nekako je bolj 'stepena' (sklepam, da tekstura prihaja od vseh olj, ki jih vsebuje). Ko jo začnem masirati v kožo, se nekako raztopi in počasi začne vpijat, ne vpije se v trenutku, ampak malo posedi na koži. Pri nanosu je treba biti precej skromen - na začetku sem uporabila preveč in se mi je posledično krema začela svaljkati. Definitivno gre za težjo, nočno kremo, ki je sama ne bi uporabljala čez dan. 

Kljub temu, da imam mešano kožo z rahlo problematično T-cono, mi je krema odgovarjala in kože ni mašila ali dodatno mastila. Čez noč jo je izredno nahranila, toliko, da zjutraj dostikrat sploh nisem potrebovala dodatnega vlaženja. Vonj kreme je zelo prijeten, nežen, rahlo zeliščen. Embalaža je steklen, temen lonček, ki dobro varuje sestavine v kremi (čeprav sama tako ali tako hranim negovalne izdelke v omarici, ki ni v kopalnici).

nočna krema

Krema me je prijetno presenetila in sestavinsko navdušila. Cena (23.20€) se mi ne zdi previsoka za to kvaliteto. Vesela sem, da izdelek oz. njegove sestavine niso testirane na živalih in da ne vsebuje umetnih barvil, dišav in drugih nepotrebnih snovi. Z veseljem bi preizkusila še dnevno kremo. :)


Ste že preizkusile kakšen izdelek s koloidnim srebrom, kakšni so bili vtisi? Katera je vaša najljubša nočna krema?

Ni komentarjev:

Objavite komentar