Razvajanje pri L'Occitane [SLO]

9. maj 2015

Živjo punce! Danes sem za vas pripravila precej obsežno objavo o moji izkušnji v trgovini L'Occitane na Mestnem trgu 5. Povabljena sem bila na nego obraza in preizkušnjo nove linije - Popolna Potonika. :) Od nekaterih punc sem že izvedela, da gre za super izdelke, tako da sem se svojega termina že veselila. Prav tako pa do zdaj še nisem imela priložnosti preizkusiti veliko reči od L'Occitane oz. sem se pošteno rečeno bolj ali ne, njihovim trgovinam kar izogibala (za dobro moje denarnice). :)







Ob prihodu v trgovino me je 'pozdravilo' čudovito aranžirano stojalo nove linije, nekaj trenutkov kasneje pa so me lepo sprejele že prodajalke. Valentina, moja svetovalka/negovalka, mi je najprej dovolila, da sem se dodobra razgledala naokoli, potem pa me posedla na stolček zraven njenega 'delovnega pulta'.

Preden sva začeli s samo nego obraza, me je povprašala o meni in o moji koži - kaj mi paše, česa morda ne bi želela uporabiti in nato razložila kaj je imela v planu za mene. Makeup-a praktično nisem imela na sebi (razen obrvi in maskare), a sva tudi to odstranili, da bi lahko naredili zares temeljito nego. Po odstranitvi makeup-a mi je tudi izmerila stopnjo vlažnosti kože, ki je bila 65% in mi svetovala naj kožo izdatno vlažim. 

Ker je bila moja koža ta dan precej suha in luskasta (še posebej na nosu), sva se odločili narediti tudi piling. Pa da ne bom preveč dolgovezila, bom kar spodaj napisala katere vse izdelke sva uporabili:

čiščenje obraza: Karitejevo čistilno mleko
odstranjevanje očesnega makeup-a: Odstranjevalec ličil za oči Immortelle
piling: Piling za nemudoma sijočo polt
tonik: Izboljševalna meglica za obraz Popolna potonika
nega okoli oči: Žlahtni balzam za kožo okrog oči
serum: Izboljševalna esenca za obraz Popolna potonika
krema: Izboljševalna krema za obraz Popolna potonika

Ličenje:

CC krema: Izboljševalna CC krema Popolna potonika (svetel odtenek)
BB krema: Žlahtna BB krema Immortelle (svetel-rozkast odtenek)
korektor: Korektor za sijočo polt
ustnice: Obarvani balzam za ustnice Popolna potonika (kombinacija vseh treh odtnekov)
+ blush in bleščice na licih







Samo čiščenje/nega/ličenje, je bilo izvedeno zelo prijetno in zelo profesionalno - počutila sem se kot v lepotnem salonu, samo da sem tu sedela, namesto ležala. :) Valentina si je res vzela čas in vsak izdelek na obraz nanašala tako, da mi je zraven še masirala kožo obraza - res se je videlo, da v svojem delu uživa in da se ji nikamor ne mudi. :) Cel čas sva se pogovarjali in pred nanosom vsakega izdelka, si je vzela čas, da mi je povedala nekaj o njem in zakaj ga bo uporabila. Ko je prišel čas za ličenje, je to zopet izvedla tako prijetno, da sem vmes skoraj zaspala, hkrati pa se je zelo potrudila, da je končni rezultat bil tak, da sem bila z njim zadovoljna. Na koncu sem se iz stolčka dvignila s čudovito kožo na obrazu in zelo lepo povdarjenimi ustnicami. :)

A to še ni bilo vse... skupaj sva se nato odpravili po trgovini, kjer mi je pokazala čisto vsak izdelek, ki me je zanimal ali za kateraga je sama mislila, da bi mi odgovarjal in čisto za vsakega je vedela kaj vsebuje in katere so tiste najbolj pomembne sestavine. Ko bi človek mislil, da je razvajanja že konec, sem dobila še nego rok - roke mi je zmasirala s čudovtim pilingom, nanesla olje na obnohtno kožico in nego dokončala z njihovo najbolj prodajano kremo - karitejevo maslo, katero sem posledično morala tudi kupiti. :)

Ampak ne... še ni bilo konec. Ker sem ji povedala, da si že zelo dolgo želim sprobat kaj iz mandljeve linije, mi je na eno podlaht nanesla olje za telo in čez mleko, na drugo pa novi serum in balzam - obe kombinaciji sta noro dišali in koža je bila videti zelo hvaležna. :D


Valentina <3

Ko sva se potem še malo sprehajali po trgovini in pogovarjali, me je odišavila z novim parfumom - Potonika (in to ne govorimo o enem spreju), potem pa sva prevohali še vse ostale njhove parfume. Na enem zapestju sem sprobala Ambre & Santal - zelo močna, orientalska, lesna dišava, na drugo pa Vanille & Narcisse - topla, sveže-sladka dišava. Sicer sta mi obe zelo lepo dišali že v trgovini, a ko sem ju vonjala še čez cel dan doma in do danes, sem se pa čisto zaljubila v Vanille & Narcisse. :) Tudi Potonika je lepo ostala na majčki do danes in moram reči, da čudovito diši - in ko vam to rečem jaz, ki nikoli ne nosim cvetnih dišav, potem veste, da je nekaj na tem. :)

Za domov sem nato dobila novo CC kremo iz linije Popolna potonika (v svetlem odtenku) in pa cel kup testerjev, ki jih je lepo prilepila v katalog, da bom točno vedela za katere izdelke gre. :)











Dobila sem cel kup uprabnih nasvetov in idej za bodoče nakupe, brez da bi dobila občutka, da mi želijo karkoli vsiliti - tudi če ne bi popolnoma ničesar kupila ta dan, me ne bi nihče 'grdo gledal'. :) Valentina me je povabila naj se kadarkoli oglasim v trgovini in sprobam kakšno novost ali pa samo pridem poklepetat in poročat kako se kakšen izdelek obnese. Celotna izkušnja je bila več kot prijetna in zagotavljam vam, da bom (če že nisem) postala prava oboževalka L'Occitane kozmetike... samo še z denarnico se moravo zmenit kako in kaj. :)

Spodaj pa prilagam eno slikico kože na obrazu več ur po negi in nanosu izdelkov (se pravi CC + BB krema). Jaz sem bila z rezultatom in obstojnostjo zelo zadovoljna - kako pa se vam zdi?




Ste tudi ve fanice L'Occitane? Katere izdelke ste že preizkusile, ali mi priporočate kakšnega?


3 komentarji:

  1. O noro...komaj čakam da grem..in kako se je potrudila zate..hudo..takim super svetovalkam bu moral takoj povecat placo..sem vesela da ti je blo super,upam da bodo v celju tudi tak prijazne:) p.s jst sem nora na to znamko in bi pokupla vseeeeee

    OdgovoriIzbriši
  2. Upam, da bojo pri meni tudi tako prijazne. Sem se pa ze odlocila da kupim potovalbi set, ce me navdusijo na negi. Pa njihovo cistilno olje biii :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O waw kako so se potrudile pri tebi z vzorčki <3
    Sicer pa sem tudi jaz ravno danes napisala objavo, tudi meni je blo super in so lepo poskrbele zame.

    OdgovoriIzbriši