Ličenje: Black smokey eye

27. februar 2017


Zadnjič sem malo brskala po Pinterestu (mesto, kjer najdem največ inspiracij za makeup) in naletela na kup čudovitih črnih zadimljenih videzov. Že dolgo časa sem se želela poigrati z Inglotovo prekrasno črno mat senčko, ki vsebuje barvne bleščice... nimam veliko 'priložnosti', da jo uporabim (nazadnje je blestela v tem videzu). :) Sicer se čudovite bleščice ob nanosu in blendanju senčk, porazgubijo, so pa zato na spodnji veki ustvarile res lep videz - izgleda kot, da sem poleg črne senčke nanesla še zlato (ker so se bleščice 'pomešale' med sabo). :)

Podlago sem namenoma pustila malo bolj 'sijočo', ker imam že tako čisto preveč suho kožo in neko hudo matiranje ne pride v poštev. Ustnice sem najprej 'oblekla' v bolj nude odtenek, pa se mi je zdelo, da sem izpadla preveč bleda in zato raje izbrala malo bolj živo, Crosswires šminko (MAC).





Oči & obrvi:
Zoeva mat baza za senčila
NYX Jumbo eye pencil (Black Bean)
Inglot črna senčka (AMC 64)
UD Buck (v očesni gubi)
UD Virgin (pod obrvjo)
Maybelline Master Drama (črni svinčnik)
L'Oreal Superstar maskara
Catrice Eyebrow gel

Obraz & ustnice:
Clarins Instant concealer (namesto tekoče podlage)
MAC Mineralize Skinfinish Natural puder
Too Faced Milk Chocolate bronzer
MAC Crosswires šminka


2 komentarja:

  1. Waw - čudovit look! Sama obožujem kakršnekoli smokey eyes, še posebej, če so v igri še bleščičke za piko na i.

    In ne morem se nagledat tvoje lepe kože! Super objava!

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo, najlepša hvala! :)

      Koža je trenutno res zelo lepa, samo izsušena (kar se vidi predvsem na čelu). Komaj čakam, da bo te zime že konec. :D

      Izbriši