Ličila.si: Freedom makeup

8. september 2016

Po zeloooo dolgem času imam za vas spet nekaj lušnih reči iz spletne trgovine Ličila.si - tokrat so vsi bombončki znamke Freedom. ;) Čeprav sem malo snoba in načeloma posegam po kozmetiki višjega cenovnega razreda, moram reči, da me znamke kot so Freedom, I Heart Makeup in podobne, velikokrat zelo lepo presenetijo s svojo kvaliteto.




Izdelek, ki sem ga stestirala kar takoj, ko sem prejela čudovit paketek (mimogrede, pri Ličila.si res znajo presenetiti s čudovito aranžiranimi paketki in zelo osebnim pristopom), je bil primer iz ProStudio linije, ki pa ga trenutno ni na voljo v trgovini.

Gre za primer v spreju, namesto v gelu/kremi ali drugi obliki, ki smo jo navajeni. Sama 'običajnih' primerjev oz. baz ne uporabljam, zato mi je bil tale v spreju zelo všeč, ker je nanos res enostaven in hiter. Nanesem ga čez kremo, malo počakam in nadaljujem z nanosom preostalega makeupa. Sicer ne morem reči, da je obstojnost ličil ne vem kako podaljšal (če je zunaj vroče, vlažno ali pa se mi koža samo malo bolj masti, ne pomaga praktično nič), bi pa rekla, da če ne drugega, vsekakor pripomore k lepšemu nanosu ličil. Cena se mi res ne zdi visoka in izdelek je nedvomno vreden nakupa po mojem mnenju. ;)





Izdelek, ki sem se ga najbolj razveselila, je bila Pro Strobe paletka - paletka osvetljevalcev in bronzerjev. Paleta vsebuje 3 osvetljevalce in 3 bronzerje v čudovitih odtenkih. Vsi odtenki razen enega osvetljevalca, so mat, kar je čisto po mojem okusu. Še posebej sem se navdušila, ker je eden od osvetljevalcev rumenkaste barve in tako super za področje pod očmi. Eden izmed bronzerjev je malenkost pretemen zame oz. se moram zelo potrudit, da ga lahko nosim, medtem ko sta druga dva idealna in precej blizu mojemu najljubšemu bronzerju kozmetike Too Faced - Milk Chocolate. ;)

Vsi odtenki so svilnato mehki, lepo se nanašajo in lepo obdržijo na koži. Skupaj s paletko pride tudi čopič, posebej oblikovan za senčenje obraza, a čeprav je videti zelo kvaliteten moram reči, da mi ni prišel prav. Za nanašanje osvetljevalcev imam najraje Real Techniques Highlighter brush, za nanašanje bronzerjev pa poševen/pristrižen, večji čopič, nobene posebne znamke, ki sem ga enkrat dobila v nekem setu iz eBay-a. :)





In še zadnji izdelek - duo senčil za obrvi v odtenku Blonde. Sama imam nekako temno blond-rjavo barvo las, a imajo defintivno bolj topel podton, zato mi ta odtenek ni najbolj odgovarjal. Čeprav moram pazit, da ne izberem pretemne odtenke za obrvi, da se te potem ujemajo z barvo las, mi načeloma najbolj pašejo odtenki za rjavolaske. Ta duo ima izrazito hladen podton, ki se tepe s toplino mojih obrvi in las. Sicer barva ne izpade čisto napačno, a dovolj, da se opazi oz. da to opazim jaz. ;)

Razen napačnega odtenka, nimam pripomb. Embalaža je zelo lušna, kompaktna in vsaj do zdaj, zelo kvalitetna. Ogledalce sicer ne uporabljam, bi pa potencialno lahko prišlo prav. Oba odteka sta mehka in se lepo nanašata ter ne zbledita hitro iz obrvi. Zelo me zanimajo tudi geli za obrvi iste znamke, saj sem prebrala že kar nekaj pozitivnih ocen. :)


Kaj pa ve, ste že kakšne Freedom izdelke preizkusile, katere?


Ni komentarjev:

Objavite komentar