Meet my... BROWNS :)

18. januar 2014


Hello hunnies! I decided to create a little 'Meet my...' segment on the blog. It's going to be a segment where I showcase all my eyeshadows from a certain group/family. So there will also be pinks, blues, purples, greens and so on and so on. I hope you find this interesting, please let me know your thoughts on this. :)

We're going to start with the least exciting but pretty important group of eyeshadows - browns. I feel like you just can't own too many browns. Brown colors are great as stand alone eyeshadows, as transition colors in the crease, as outer v colors, they can be excellent for filling in your eyebrows and much, much more. :) So, without further ado, here they are... my browns. :D


L to R: Naked, Naked2, Buck, Sultry, Faint, Rewind, Sleek

L to R: Naked, Naked2, Buck, Sultry, Faint, Rewind, Sleek


All of these brown eyeshadows are from my UD Naked palette (Naked and Buck), UD Naked Basics palette (Naked2 and Faint), Vice2 palette (Rewind) and theBalm Nude'tude palette (Sultry and Sleek). All are matte eyeshadows but some may have a tiny bit of a sheen to them, nothing noticeable, really.

So, are you a fan of brown eyeshadows? Which is your favorite out of my collection and out of yours? :)


13 komentarjev:

  1. Dobra ideja! Sem mislila, da jih bo velik več :D mogoče pa misliš delat še kategorija svetlo rjava, temno rjava, bronzy itd. hehe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D Ja, tudi jaz sem mislila, da jih bo več, ampak je to to od rjavih. Bo pa kategorija bronze, tako da je tam potem veliko rjavo-bronastih. :)

      Izbriši
  2. Super ideja, ampak pri meni neizvedljiva (senčk imam ko cigani bakra).
    Nude'tude si zeeeelo želim dodat v svojo zbirko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ja, jaz sem sicer mislila, da imam ogromno senčk, ampak sem ugotovila, da sem čisto v mejah normale... :)

      Nude'tude je super paletka, čeprav so meni osebno UD veliko boljše. :D

      Izbriši
  3. Hvala! Me veseli, da je ta ideja dobro sprejeta... :D Ja, Naked je definitivno ena izmed mojih najljubših, druga bi bila Buck. Od novejših in temnejših pa sta mi najbolj všeč Faint in Naked Basics in Rewind in Vice2. :)

    Od Maybelline Tattoo-ji pa na žalost na meni ne 'delujejo' - v uri ali dveh mi gredo v veko in praktično izginejo (sem imela tudi tole Taupe). Je pa to super stvar za enostaven makeup.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja in še ena tvoja objava več, ki dokazuje da rabim Nude tude :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D Jah, potem pa ne vem kaj še čakaš... naroči Nude'tude, takoj zdaj! :D

      Izbriši
  5. Nice range of browns!

    http://initialed.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Zadnje čase se nagibam k temnejšim barvam, tako da mi je Sleek najbolj všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Sleek je čudovita temno rjava barva, nimam nobene podobne v kolekciji. Lahko bi bila sicer malo bolje pigmentirana, ampak je čisto vredu. :)

      Izbriši